Wat Cliendo uniek maakt
Overzicht, luisteren en verbeteren en kleinschaligheid
Sinds 2017 is Cliendo het eerste online dossier van Nederland. Al sinds we begonnen luisteren we dagelijks naar onze gebruikers. Wat kan beter. Wat kan er bij en wat kan makkelijker. 


In duizenden gesprekken leerden we steeds meer. In elke vraag die we krijgen, zien we een kans om beter te worden. 


Als je met ons werkt, leert je ons team kennen. En wij jou. Samen maken we Cliendo elke dag een beetje beter en zorgen we dat alles steeds meer als vanzelf werkt.

Zowel in onze software, als in de samenwerking.
Elke dag beter.
Steeds meer als vanzelf.
Vragen die wij krijgen beschouwen wij als kans om beter te worden. We willen zorgen dat alles meteen eenvoudig te begrijpen is. We ontwikkelen door en passen aan. Met ons team, met zowel nieuwe als bestaande gebruikers en met gespecialiseerde test teams.

Zo maken we elk onderdeel van Cliendo steeds beter. Elke dag weer.
Logisch ingedeeld.
Per dossier.
Open het dossier en krijg volledig inzicht. Van de voorgeschiedenis tot de meest recente doelen. In een oogopslag zie je welke stappen zijn genomen, wie betrokken is, en welke informatie cruciaal is voor de cliënt.

Rapporteer moeiteloos. Tag, betrek en maak notities. Voor jezelf, het netwerk of je collega’s.
Alles meteen
opgeslagen.
Alles wat je invoert hoef je maar één keer te typen, wordt direct opgeslagen, op de juiste plekken geplaatst en weer automatisch gesuggereerd waar je het nodig hebt.

Zo vind je alle informatie snel en eenvoudig terug, zonder dubbel werk te verrichten. En als je dus per ongeluk een tabblad sluit, staat alles er nog.
Overal beschikbaar.
Altijd online. Veilig in de cloud.
37+ notificaties in te stellen: van verjaardagen tot verlopen producten.

Een uur voor een afspraak. Na 2 jaar dossier inactiviteit. Bij te weinig geregistreerd. Of natuurlijk bij elke nieuwe rapportage in jouw caseload.
Makkelijk werken
zit hem niet alleen
in de software
Naast onze software, maken we ook de manier waarop je met ons samenwerkt zo makkelijk mogelijk. Daarom:
  • Kun je zelf een account aanmaken en rondkijken
  • Kun je ons whatsappen en krijg je een demonstratie van een expert
  • Is ook de behulpzame support gratis en elke werkdag beschikbaar
  • Kijken we mee en geven we antwoorden via ingebouwd schermdelen
  • Kun je op en afschalen qua gebruikers
  • Zijn er geen opstartkosten en krijg je zelfs een korting bij aanvang
  • Kan afnemen flexibel, per maand. Daarmee blijf je vrij.
No nonsens bedrijf en zeer gebruikersvriendelijk. Wij zijn uitermate tevreden over de samenwerking met Cliendo
Rinus Hulzinga
Niemand aan de zijlijn
Niels Redeker
OOK Pedagogisch
Ik ben heel tevreden. Krijg heel snel reactie op vragen. En vind Cliendo heel toegankelijk. Er wordt goed meegedacht.
Contact
Laten we praten
Emma Odink
Account manager
Mark Speelman
Account manager